Födelsedag å Snart ledighet

Jag är jättedålig på att uppdatera här nu för tiden. Men har inte riktigt tid känner jag. Jobbar mån-fre, hemma kl 18, ut med hundarna, äta å sova ;) det är typ så min vardag ser ut. Jag jobbar nästa vecka oxå, sen har jag en vecka ledighet. Då är det planerat att vi ska åka till Ullared å köpa allt som vi behöver till stugan, å sen spenderar vi resterande vecka i stugan ^^ i helgen har vi börjat tapetsera lite, lilla hallen vart först ut, å det blir ju otrolig skillnad :) hatar dock att tanten som bott här innan har gjort så att alla elkablar sitter utanpå väggarna, längst med taklisterna :S det gör allt så mycket svårare.. Men men. Idag blir det börja på stora hallen :) 

Fyllde år förra helgen. Fick det jag önskat mig av min kärlek <3 ^^ ett vivofit träningsband som räknar steg, förbrända kalorier, puls och sömn bland annat :) påminner även när man har vart stillasittande för länge ;) superbra :D fick även en vattentät kamera som ska med på Afrikaresan :) tack bejbi<3^^ 


Anna
2014-09-06 @ 18:30:26
URL: http://www.slutabanta.blogg.se

Jag har nikebandet. Vad tycker du om Garmin ?

Svar: Jag gillar det väldigt mycket! Bra att den samspelar med appen "My fitness pal" som jag använder för att logga min mat :) jag har ju dock inget pulsband, tror att jag hade uppskattat den ännu mer om jag haft det, då det hade gett mer noggrann kaloriförbränning. Men annars toppen! ^^ hur är nikebandet då? :)
choosetochange.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0