Träningsschema för kommande 1,5 månad

Tiden går fort och det är snart dags att åka till Tanzania! :D 48 dagar kvar idag. Jag har vart väldigt dålig på att träna nu under sommaren, och jag har även börjat slarva med matvanor och gått tillbaka till några gamla vanor.. På måndag är det 1 september, så då tänker jag att jag ska ta tag lite i främst träningen, då har jag 1,5 månad på mig innan Afrika. Det jag helst vill är att få fast mage, lår och rumpa, så det kommer vara områden största fokus kommer ligga på. Tänker att jag kommer köra "lite, men ofta" vilket jag tror är det som funkar bäst i längden då man orkar hålla på en längre tid då. Några övningar varje dag i 1,5 månad, så ska det ge resultat :)
 
Jag tänker att träningsschemat kommer se ut på följande sätt varje dag:
- 1x 9 exercises for a flat stomach, http://www.youtube.com/watch?v=HrpW5PliIdU
- 100 st situps
- 1x Victoria's Secret Angel Butt Workout http://www.youtube.com/watch?v=i1ZzdBgLtZg
- 100 st squats
 
Detta kommer vara min grund, och det är det som minst ska göras varje dag. Dom dagar som jag känner mig lite extra duktig kan det säkert bli lite extra övningar :)
 
Självklart kommer jag även bli bättre med mina matvanor, eftersom det spelar en väldigt stor roll i det hela. Med bättre mat (det vill säga ta bort stora delar av allt godis och skräpmat som jag börjat äta oftare nu) och med mina små övningar så tror och hoppas jag att det kan ge det resultat som jag vill ha innan resan :)  
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0