Fullt upp i veckan

I veckan har vart väldigt mkt på jobbet. Ekonomivecka, å alla klienter inom försörjningsstöd ska komma på möte å få pengar. Som semestervikarie får jag ju ansvara för två och en halv persons ekonomiklienter. Sen ska man ändå hinna med barnutredningarna oxå, å ha samtal med barn, ungdomar och föräldrar. Har haft fullt upp och möten i ett hela dagarna. Men jag tycker det är kul :) hellre lite stressigt, än att inte ha något alls att göra ;) 

Nu är vi iallafall på landet :) igår vart de lite grill, måla soffbord å sen ett kvällsdopp ^^ jag har vart vaken nu sedan 7.30 (det är ju sovmorgon för mig som brukar gå upp mellan 5-6). Funderar på om jag ska gå ner å börja lägga golv nu (8.26), det kan väl inte störa sambon så mkt när han sover? ;) får gå ut när jag ska såga ;) har även bestämt att vi inte ska va inne å jobba hela dan, utan hinna va ute å njuta i solen oxå ^^ 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0