Midsommar

Har vart dålig på att uppdatera bloggen. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Fuskat som bara den med träningen hela veckan, knappt äns blivit några situps. Tycker att man märker det direkt, å känner mig lite tjockare å mindre otränad. Men de har ju vart sambons födelsedag å midsommar i veckan. Nu ska jag börja skärpa mig lite. Ny vecka, nya möjligheter :) Imorgon börjar jag även jobba som socialsekreterare ! :D superskoj

Midsommar var trevlig med god mat och trevligt folk och roliga lekar :) jag hade gjort jellyshots, å de va väl kul i två sekunder. Grymt läskig konsistens! Å resten av kvällen användes dom som straffdricka ;) tack alla trevliga människor för en supermidsommar ! :) 






Dagen efter (och under natten) spökade jellyshotsen så jag mådde väl sådär ;) men då va de ändå gott med en frukostsmoothie, gjord på banan, hallon, blåbär, kvarg och vaniljyoughurt. :) Vi åkte sen till sambons pappa å åt mat och träffade delar av sambons familj. Systerdottern är grymt söt, å hon tyckte hundarna var roliga ^^ 




Våra fina ringar är nu sedan onsdag graverade och sitter på plats :) <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0