Drömmer

Det är inte alls dags att gifta sig än. Vi förlovade ju oss i somras, och det är tänkt att vi ska gifta oss, men inte än. Just nu händer det mycket i våra liv. Precis köpt hus, snart resa till Afrika, nya jobb och slutspurten på pluggandet. Mycket, och jag känner att vi absolut inte skulle ha tid (eller råd :P) att planera ett bröllop nu. Men det går ju alltid drömma, och det var precis det jag gjorde för någon natt sedan ;) Drömde att jag prövade bröllopsklänningar, vilket gjorde mig himla sugen på att smygtitta lite på klänningar ^^ Just nu är jag insnöad på klänningar med trumpet/sjöjungfru-siluett. Tycker det är grymt snygga klänningar. Vackra och samtidigt lite sexiga. Just nu önskar att jag skulle kunna ha en sån typ av klänning när det väl blir dags, men sen vet man ju aldrig hur det ser ut på just mig. Tycker många klänningar är grymt snygga, men inte riktigt min stil, å sen kanske modellen inte alls passar min kroppsform. Men det är sånt som märks och man får fundera över när det väl är dags och man får pröva klänningar på riktigt. Men just nu drömmer jag i alla fall om en sjöjungfruklänning ^^
 
 


Min absoluta favorit för tillfället <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0