Fredag

Idag har jag jobbat, jobbade även igår. Är skönt när man jobbar några dagar i rad så att man kommer in i arbetet å får upp farten lite på allt ^^ Har ju hunnit med massa idag, möten, skriva utredning och två överväganden vid placering (: Nästa vecka ska jag jobba nästan hela veckan, tis-fre, så det blir full rulle då ^^ 
 
I helgen tänkte jag börja lite på en skoluppgift vi har, ska skriva en essä... hur man nu gör det? ^^ .. Vi har nästan två veckor när det inte är något i skolan för att vi ska kunna skriva, men det är ju självklart dom två veckorna när vi är i Tanzania, och uppgiften ska vara klar två dagar efter att vi kommer hem. Bäst att börja lite redan nu så att jag kan bli klar med den innan vi åker, så kan jag koppla bort den ordentligt på resan sen ^^
 
Resan börjar närma sig, 33 dagar kvar! :D Beställde en bikiniunderdel från Nelly.com för några dagar sen inför resan som jag fick hem idag :D Svart å enkel, men jäkla snygg tycker jag ^^ Kommer bli super nu när rumpan börjar bli lite formad efter mina små övningar ;)Märker faktiskt skillnad på kroppen redan nu, efter bara 12 dagar med övningar varje dag. :) Som sagt, 33 dagar kvar, det hinner hända mycket på dom dagarna ;)
 
Var på stan en sväng i förrgår också, förtidsröstade, så nu är det gjort. Ska bli skönt när veckan är över så det inte är sån jävla valhets överallt! :p Passade även på att köpa en höstjacka, tyckte den va billig, bara 399kr, så kunde inte låta bli :)
 
 
Sambon jobbar kväll å slutar om en halvtimme, ska nog ta å ringa honom så får han köpa med sig lite ostbågar hem. ;) Vart så himla sugen på ostbågar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0