Mitt egna kontor :)

Förra veckan var full rulle med jobb hela veckan, trivs så otroligt bra! Var ute å åt med jobbet i fredags också och tackade av Fanny som slutade. Även fast jag inte jobbat med henne tycker jag det är synd att hon slutat, tycker hon är grymt duktig :) Igår vad jag en sväng i skolan, och idag vart det jobb igen :) Nu när Fanny slutat har jag äntligen fått ett eget kontor! :D skönt att slippa tänka på vart man ska vara, vilket telefonnummer man har för dagen.. Nu är det mitt rum och jag kan fixa iordning med papper och allt annat ^^ Och när jag kom till jobbet imorse hade jag fått en fin skylt utanför kontoret, och en blomma :)
 
Jag har vart lite duktig och skrivit på tråk essän också. Idag satte jag upp som mål att skriva klart två delar, om jag hann innan kl 20 fick jag gå å köpa popcorn ;) det ville jag ju ha, så jobbade på snabbt ;) 5 sidor skrivna nu i alla fall, mestadelen av "faktan" är klart, så nu är det mest diskussion som ska skrivas. Känns görbart, och det behöver nog inte ta allt för lång tid :)
 
Nu ska jag gå å göra iordning mig och lägga mig i sängen. Och förhoppningsvis somna ;) sova är ju bland det bästa som finns! ^^ Mat, kärlek och sova (; Blir ju tidiga mornar när jag jobbar. Börjar hellre lite tidigare så jag kan åka hem tidigare, så jobbar oftast 7-16. Då ringer klockan kl 5 på morgonen. Så tycker det är ganska skönt att lägga sig i sängen tidigt när man ska upp tidigt.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0