Veckan som gått

I veckan har jag haft fullt upp med jobb å lite stress inför nästa veckas seminarium. Är lite dum å lägger inte alls den tid å energi som jag borde på skolan.. Men de går nog bra iallafall ;) 

Det har gått bra att följa mitt lilla träningsschema, men det har inte blivit något under fre-lör när vi vart på landet. Men vi har ju fällt två stora björkar, så helgen har spenderats med att såga upp dom och klyva till ved. Idag har jag lite träningsvärk i armar å rygg, så jag har ju fått lite träning iallafall ^^ nu har vi gott om ved, å behöver inte oroa oss för att frysa på länge ;) 



Måste säga att jag trivs så otroligt bra här på landet! Tycker att vi har fått till det bra å det känns så mysigt! Önskar att vi hade det lika mysigt hemma i lägenheten ;) 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0